i. e. tarakçı And M. BAŞ, "Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.1110-1122, 2018
tarakçı, i. e. And BAŞ, M. 2018. Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4 , 1110-1122.
tarakçı, i. e., & BAŞ, M., (2018). Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 1110-1122.
tarakçı, inci, And MEHMET BAŞ. "Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 1110-1122, 2018
tarakçı, inci e. And BAŞ, MEHMET. "Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.1110-1122, 2018
tarakçı, i. e. And BAŞ, M. (2018) . "Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.1110-1122.
@article{article, author={inci erdoğan tarakçı And author={MEHMET BAŞ}, title={Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={1110-1122} }