D. SİVÜK And A. TAYFUN, "Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , pp.272-292, 2007
SİVÜK, D. And TAYFUN, A. 2007. Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , 272-292.
SİVÜK, D., & TAYFUN, A., (2007). Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , 272-292.
SİVÜK, DERYA, And AHMET TAYFUN. "Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , 272-292, 2007
SİVÜK, DERYA And TAYFUN, AHMET. "Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , pp.272-292, 2007
SİVÜK, D. And TAYFUN, A. (2007) . "Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , pp.272-292.
@article{article, author={DERYA SİVÜK And author={AHMET TAYFUN}, title={Turizm İşletme Belgeli Restoranlardan Hizmet Alan Müşterilerin Memnuniyet Düzeyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,}, year=2007, pages={272-292} }