S. YAVUZ And M. TOLON, "Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, pp.2942-2951, 2023
YAVUZ, S. And TOLON, M. 2023. Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4 , 2942-2951.
YAVUZ, S., & TOLON, M., (2023). Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, 2942-2951.
YAVUZ, Sena, And METEHAN TOLON. "Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, 2942-2951, 2023
YAVUZ, Sena And TOLON, METEHAN. "Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, pp.2942-2951, 2023
YAVUZ, S. And TOLON, M. (2023) . "Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, pp.2942-2951.
@article{article, author={Sena YAVUZ And author={METEHAN TOLON}, title={Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={2942-2951} }