H. ÖRS Et Al. , "Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması," Pressacademia Research Journal of Business Management , vol.4, no.3, 2017
ÖRS, H. Et Al. 2017. Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması. Pressacademia Research Journal of Business Management , vol.4, no.3 .
ÖRS, H., ÇATLI, Ö., & ERMEÇ SERTOĞLU, A., (2017). Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması. Pressacademia Research Journal of Business Management , vol.4, no.3.
ÖRS, HÜSNİYE, ÖZLEM ÇATLI, And AYŞEGÜL ERMEÇ. "Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması," Pressacademia Research Journal of Business Management , vol.4, no.3, 2017
ÖRS, HÜSNİYE Et Al. "Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması." Pressacademia Research Journal of Business Management , vol.4, no.3, 2017
ÖRS, H. ÇATLI, Ö. And ERMEÇ SERTOĞLU, A. (2017) . "Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması." Pressacademia Research Journal of Business Management , vol.4, no.3.
@article{article, author={HÜSNİYE ÖRS Et Al. }, title={Examining the Probable Three Thesis of The Globalization Effect on Culture by means of The Consumer's Ethnocentric Tendency Level/ Tüketı̇cı̇nı̇n Etnosentrı̇k Eğı̇lı̇m Düzeyı̇ Aracılığıyla Küreselleşmenı̇n Kültüre Etkı̇sı̇ne İlı̇şkı̇n Olası Üç Tezı̇n Sınanması}, journal={Pressacademia Research Journal of Business Management}, year=2017}