S. DEMİRAĞ And M. TOLON, "Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.2223-2241, 2022
DEMİRAĞ, S. And TOLON, M. 2022. Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3 , 2223-2241.
DEMİRAĞ, S., & TOLON, M., (2022). Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, 2223-2241.
DEMİRAĞ, Sibel, And METEHAN TOLON. "Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, 2223-2241, 2022
DEMİRAĞ, Sibel And TOLON, METEHAN. "Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.2223-2241, 2022
DEMİRAĞ, S. And TOLON, M. (2022) . "Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.3, pp.2223-2241.
@article{article, author={Sibel DEMİRAĞ And author={METEHAN TOLON}, title={Kurumsal İmaj Pazarlaması: Ankara Devlet Opera ve Balesi Üzerine Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={2223-2241} }