C. ÖZ And N. Y. ÇEĞİNDİR, "Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma," Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi , no.6, pp.45-58, 2015
ÖZ, C. And ÇEĞİNDİR, N. Y. 2015. Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma. Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi , no.6 , 45-58.
ÖZ, C., & ÇEĞİNDİR, N. Y., (2015). Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma. Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi , no.6, 45-58.
ÖZ, CANTÜRK, And NEŞE YAŞAR ÇEĞİNDİR. "Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma," Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi , no.6, 45-58, 2015
ÖZ, CANTÜRK And ÇEĞİNDİR, NEŞE Y. . "Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma." Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi , no.6, pp.45-58, 2015
ÖZ, C. And ÇEĞİNDİR, N. Y. (2015) . "Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma." Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi , no.6, pp.45-58.
@article{article, author={CANTÜRK ÖZ And author={NEŞE YAŞAR ÇEĞİNDİR}, title={Genç Kızların Tercih Ettikleri Denim Pantolon Markalarında Ürün Farlılaştırma Uygulamaları Konusundaki Görüşleri T C Şişli Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Örnek Çalışma}, journal={Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={45-58} }