İ. ERDOĞAN TARAKÇI And M. BAŞ, "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.53, no.1, pp.291-326, 2018
ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. 2018. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.53, no.1 , 291-326.
ERDOĞAN TARAKÇI, İ., & BAŞ, M., (2018). BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.53, no.1, 291-326.
ERDOĞAN TARAKÇI, İNCİ, And MEHMET BAŞ. "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.53, no.1, 291-326, 2018
ERDOĞAN TARAKÇI, İNCİ E. And BAŞ, MEHMET. "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.53, no.1, pp.291-326, 2018
ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. (2018) . "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.53, no.1, pp.291-326.
@article{article, author={İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI And author={MEHMET BAŞ}, title={BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2018, pages={291-326} }