A. T. BAYRAM And R. P. ŞAHBAZ, "E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.1, pp.60-75, 2017
BAYRAM, A. T. And ŞAHBAZ, R. P. 2017. E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.1 , 60-75.
BAYRAM, A. T., & ŞAHBAZ, R. P., (2017). E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.1, 60-75.
BAYRAM, ALİ, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.1, 60-75, 2017
BAYRAM, ALİ T. And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.1, pp.60-75, 2017
BAYRAM, A. T. And ŞAHBAZ, R. P. (2017) . "E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.1, pp.60-75.
@article{article, author={ALİ TURAN BAYRAM And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample)}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2017, pages={60-75} }