S. MEYDAN UYGUR And D. SİVÜK, "Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi," Turizm Akademik , pp.47-60, 2005
MEYDAN UYGUR, S. And SİVÜK, D. 2005. Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi. Turizm Akademik , 47-60.
MEYDAN UYGUR, S., & SİVÜK, D., (2005). Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi. Turizm Akademik , 47-60.
MEYDAN UYGUR, SELMA, And DERYA SİVÜK. "Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi," Turizm Akademik , 47-60, 2005
MEYDAN UYGUR, SELMA M. And SİVÜK, DERYA. "Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi." Turizm Akademik , pp.47-60, 2005
MEYDAN UYGUR, S. And SİVÜK, D. (2005) . "Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi." Turizm Akademik , pp.47-60.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR And author={DERYA SİVÜK}, title={Turizm İşletmelerinin Turistlere Yönelik Uyguladıkları Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Turistik Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi}, journal={Turizm Akademik}, year=2005, pages={47-60} }