H. K. ŞENEL And M. TOLON, "Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, pp.126-143, 2022
ŞENEL, H. K. And TOLON, M. 2022. Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3 , 126-143.
ŞENEL, H. K., & TOLON, M., (2022). Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, 126-143.
ŞENEL, Havva, And METEHAN TOLON. "Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, 126-143, 2022
ŞENEL, Havva K. And TOLON, METEHAN. "Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, pp.126-143, 2022
ŞENEL, H. K. And TOLON, M. (2022) . "Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, pp.126-143.
@article{article, author={Havva Kübra ŞENEL And author={METEHAN TOLON}, title={Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={126-143} }