Citation Formats
Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ERSAN And Ö. Tükle, "Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi," 5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.242-252, 2021

ERSAN, M. And Tükle, Ö. 2021. Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi. 5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ , (İstanbul, Turkey), 242-252.

ERSAN, M., & Tükle, Ö., (2021). Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi . 5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ (pp.242-252). İstanbul, Turkey

ERSAN, MERVE, And Özgün Tükle. "Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi," 5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 2021

ERSAN, MERVE And Tükle, Özgün. "Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi." 5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.242-252, 2021

ERSAN, M. And Tükle, Ö. (2021) . "Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi." 5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.242-252.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MERVE ERSAN And author={Özgün Tükle}, title={Dijital Markalaşma Sürecinde Reklamların Görsel ve İçerik İlişkisi Açısından İncelenmesi}, congress name={5. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2021}, pages={242-252} }