G. AYDIN, "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme," Tarih Okulu Dergisi , vol.15, no.61, pp.4202-4227, 2022
AYDIN, G. 2022. Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme. Tarih Okulu Dergisi , vol.15, no.61 , 4202-4227.
AYDIN, G., (2022). Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme. Tarih Okulu Dergisi , vol.15, no.61, 4202-4227.
AYDIN, GÜLNUR. "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme," Tarih Okulu Dergisi , vol.15, no.61, 4202-4227, 2022
AYDIN, GÜLNUR. "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme." Tarih Okulu Dergisi , vol.15, no.61, pp.4202-4227, 2022
AYDIN, G. (2022) . "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme." Tarih Okulu Dergisi , vol.15, no.61, pp.4202-4227.
@article{article, author={GÜLNUR AYDIN}, title={Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Hazırlanan Yardımcı Materyallerin Okunabilirliği Üzerine Bir İnceleme}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2022, pages={4202-4227} }