M. BAŞ And S. GÖRAL, "Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.52, pp.492-512, 2017
BAŞ, M. And GÖRAL, S. 2017. Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.52 , 492-512.
BAŞ, M., & GÖRAL, S., (2017). Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.52, 492-512.
BAŞ, MEHMET, And SELİN GÖRAL. "Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.52, 492-512, 2017
BAŞ, MEHMET And GÖRAL, SELİN. "Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.52, pp.492-512, 2017
BAŞ, M. And GÖRAL, S. (2017) . "Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.52, pp.492-512.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={SELİN GÖRAL}, title={Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2017, pages={492-512} }