Ç. Demir, "Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı," Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF , no.14, pp.45-58, 2006
Demir, Ç. 2006. Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı. Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF , no.14 , 45-58.
Demir, Ç., (2006). Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı. Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF , no.14, 45-58.
Demir, ÇİĞDEM. "Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı," Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF , no.14, 45-58, 2006
Demir, ÇİĞDEM. "Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı." Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF , no.14, pp.45-58, 2006
Demir, Ç. (2006) . "Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı." Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF , no.14, pp.45-58.
@article{article, author={ÇİĞDEM DEMİR}, title={Markalarda Kurumsal Kimlik Yenileme Kavramı}, journal={Sanat Yazıları Hacettepe Üniversitesi GSF}, year=2006, pages={45-58} }