S. MEYDAN UYGUR Et Al. , "Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı," The Journal of Academic Social Sciences , vol.42, no.42, pp.349-366, 2017
MEYDAN UYGUR, S. Et Al. 2017. Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı. The Journal of Academic Social Sciences , vol.42, no.42 , 349-366.
MEYDAN UYGUR, S., Demirer, D., & HATIRNAZ, B., (2017). Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı. The Journal of Academic Social Sciences , vol.42, no.42, 349-366.
MEYDAN UYGUR, SELMA, Dilek Demirer, And BEYZA HATIRNAZ. "Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı," The Journal of Academic Social Sciences , vol.42, no.42, 349-366, 2017
MEYDAN UYGUR, SELMA M. Et Al. "Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı." The Journal of Academic Social Sciences , vol.42, no.42, pp.349-366, 2017
MEYDAN UYGUR, S. Demirer, D. And HATIRNAZ, B. (2017) . "Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı." The Journal of Academic Social Sciences , vol.42, no.42, pp.349-366.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR Et Al. }, title={Turizm Pazarlamasında Alternatif Bir Araç Olarak Hikayelerin Kullanımı}, journal={The Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={349-366} }