M. PINAR Et Al. , "Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, 2019
PINAR, M. Et Al. 2019. Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2 .
PINAR, M., YILMAZ, K. G., & GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, A., (2019). Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2.
PINAR, MELİKE, KADRİ GÖKHAN YILMAZ, And AYBEGÜM GÜNGÖRDÜ BELBAĞ. "Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, 2019
PINAR, MELİKE Et Al. "Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, 2019
PINAR, M. YILMAZ, K. G. And GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, A. (2019) . "Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2.
@article{article, author={MELİKE PINAR Et Al. }, title={Sosyal Ağlar Üzerinden Yapılan Ticarette Tüketici Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Instagram Kullanıcıları ÜzerineBir Araştırma}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2019}