B. GÜLCAN, "Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.99-120, 2010
GÜLCAN, B. 2010. Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 99-120.
GÜLCAN, B., (2010). Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 99-120.
GÜLCAN, BİLGEHAN. "Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 99-120, 2010
GÜLCAN, BİLGEHAN. "Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.99-120, 2010
GÜLCAN, B. (2010) . "Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.99-120.
@article{article, author={BİLGEHAN GÜLCAN}, title={Türkiye de Kültür Turizminin Ürün Yapısı Ve Somut Kültür Varlıklarına Dayalı Ürün Farklılaştırma İhtiyacı}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2010, pages={99-120} }