M. GÜRLEK And M. TUNA, "Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.39-48, 2018
GÜRLEK, M. And TUNA, M. 2018. Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3 , 39-48.
GÜRLEK, M., & TUNA, M., (2018). Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, 39-48.
GÜRLEK, MERT, And MUHARREM TUNA. "Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, 39-48, 2018
GÜRLEK, MERT And TUNA, MUHARREM. "Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.39-48, 2018
GÜRLEK, M. And TUNA, M. (2018) . "Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.39-48.
@article{article, author={MERT GÜRLEK And author={MUHARREM TUNA}, title={Sosyal kimlik teorisi açısından örgütsel özdeşleşmenin teorik temelleri}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={39-48} }