A. TAYFUN Et Al. , "Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, pp.1983-1999, 2019
TAYFUN, A. Et Al. 2019. Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3 , 1983-1999.
TAYFUN, A., OLCAY, A., ÇETİ, B., & YAZGAN PEKTAŞ, Ş., (2019). Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, 1983-1999.
TAYFUN, AHMET Et Al. "Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, 1983-1999, 2019
TAYFUN, AHMET Et Al. "Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, pp.1983-1999, 2019
TAYFUN, A. Et Al. (2019) . "Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, pp.1983-1999.
@article{article, author={AHMET TAYFUN Et Al. }, title={Destinasyon Yiyecek İmajının Tutum ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2019, pages={1983-1999} }