S. AĞAÇ And S. DENGİN SEVİNİR, "Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği," Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, pp.309-319, 2018
AĞAÇ, S. And DENGİN SEVİNİR, S. 2018. Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği. Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30 , 309-319.
AĞAÇ, S., & DENGİN SEVİNİR, S., (2018). Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği. Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, 309-319.
AĞAÇ, SALİHA, And SERAP DENGİN SEVİNİR. "Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği," Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, 309-319, 2018
AĞAÇ, SALİHA And DENGİN SEVİNİR, SERAP D. . "Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği." Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, pp.309-319, 2018
AĞAÇ, S. And DENGİN SEVİNİR, S. (2018) . "Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği." Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, pp.309-319.
@article{article, author={SALİHA AĞAÇ And author={SERAP DENGİN SEVİNİR}, title={Marka Yarar Boyutlarına İlişkin Bir Ölçek Sınaması: Moda Sektörü Örneği}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyel Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={309-319} }