T. VURAL And S. AĞAÇ, "Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma," YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.320-323, 1996
VURAL, T. And AĞAÇ, S. 1996. Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma. YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi , (İstanbul, Turkey), 320-323.
VURAL, T., & AĞAÇ, S., (1996). Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma . YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi (pp.320-323). İstanbul, Turkey
VURAL, TUBA, And SALİHA AĞAÇ. "Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma," YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi, İstanbul, Turkey, 1996
VURAL, TUBA And AĞAÇ, SALİHA. "Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma." YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.320-323, 1996
VURAL, T. And AĞAÇ, S. (1996) . "Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma." YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.320-323.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUBA VURAL And author={SALİHA AĞAÇ}, title={Hazır Giyim Ürünlerinin Pazarlanmasında Marka İmajı nın Önemi ve Markalı Ürün Pazarlama Üzerine Bir Araştırma}, congress name={YA/EM'96 XVIII. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={1996}, pages={320-323} }