N. PARILTI And B. Göktaş, "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA," Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.923-944, 2016
PARILTI, N. And Göktaş, B. 2016. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA. Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3 , 923-944.
PARILTI, N., & Göktaş, B., (2016). BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA. Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 923-944.
PARILTI, NURETTİN, And Burak Göktaş. "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA," Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 923-944, 2016
PARILTI, NURETTİN And Göktaş, Burak. "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA." Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.923-944, 2016
PARILTI, N. And Göktaş, B. (2016) . "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA." Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.923-944.
@article{article, author={NURETTİN PARILTI And author={Burak Göktaş}, title={BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA}, journal={Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={923-944} }