K. ÜNLÜÖNEN And A. YAYLI, "Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği," Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.1-14, 2008
ÜNLÜÖNEN, K. And YAYLI, A. 2008. Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği. Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2 , 1-14.
ÜNLÜÖNEN, K., & YAYLI, A., (2008). Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği. Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 1-14.
ÜNLÜÖNEN, KURBAN, And ALİ YAYLI. "Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği," Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 1-14, 2008
ÜNLÜÖNEN, KURBAN And YAYLI, ALİ. "Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği." Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.1-14, 2008
ÜNLÜÖNEN, K. And YAYLI, A. (2008) . "Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği." Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.1-14.
@article{article, author={KURBAN ÜNLÜÖNEN And author={ALİ YAYLI}, title={Perakendecikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği}, journal={Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={1-14} }