B. H. GÜRCÜM And A. AYTAÇ, "Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği," IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı , vol.1, Konya, Turkey, pp.269-277, 2015
GÜRCÜM, B. H. And AYTAÇ, A. 2015. Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği. IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı , (Konya, Turkey), 269-277.
GÜRCÜM, B. H., & AYTAÇ, A., (2015). Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği . IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı (pp.269-277). Konya, Turkey
GÜRCÜM, BANU, And AHMET AYTAÇ. "Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği," IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı, Konya, Turkey, 2015
GÜRCÜM, BANU H. And AYTAÇ, AHMET. "Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği." IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı , Konya, Turkey, pp.269-277, 2015
GÜRCÜM, B. H. And AYTAÇ, A. (2015) . "Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği." IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı , Konya, Turkey, pp.269-277.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BANU HATİCE GÜRCÜM And author={AHMET AYTAÇ}, title={Kültürel mirasın sürdürülebilmesinde özgün tasarımların ve internet ortamında pazarlama stratejilerinin kullanılması El Eğirme İplik Örneği}, congress name={IV. Uluslararası Türk Sanatları, Tarihi ve Folkloru Kongresi/ Sanat Etkinlikleri, Selçuk Üniversitesi Türk El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanlığı}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2015}, pages={269-277} }