A. HAYTA, "Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri," In Tüketici Yazıları III , Ankara: Elma Teknik Basım Matbaacılık, 2012, pp.7-25.
HAYTA, A. Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri. 2012. In Tüketici Yazıları III , Elma Teknik Basım Matbaacılık, Ankara, 7-25.
HAYTA, A., (2012). Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri. Tüketici Yazıları III (pp.7-25), Ankara: Elma Teknik Basım Matbaacılık.
HAYTA, ATEŞ. "Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri." In Tüketici Yazıları III , 7-25. Ankara: Elma Teknik Basım Matbaacılık, 2012
HAYTA, ATEŞ. "Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri." Tüketici Yazıları III , Elma Teknik Basım Matbaacılık, 2012, pp.7-25.
HAYTA, A. (2012) "Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri", Tüketici Yazıları III . Ankara: Elma Teknik Basım Matbaacılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ATEŞ BAYAZIT}, chaptertitle={Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri}, booktitle={ Tüketici Yazıları III}, publisher={Elma Teknik Basım Matbaacılık}, city={Ankara},year={2012} }