Ö. ÇATLI, "Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi," In Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2 , Ankara: DUVAR YAYINLARI, 2022, pp.493-514.
ÇATLI, Ö. Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi. 2022. In Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2 , DUVAR YAYINLARI, Ankara, 493-514.
ÇATLI, Ö., (2022). Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi. Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2 (pp.493-514), Ankara: DUVAR YAYINLARI.
ÇATLI, ÖZLEM. "Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi." In Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2 , 493-514. Ankara: DUVAR YAYINLARI, 2022
ÇATLI, ÖZLEM. "Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi." Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2 , DUVAR YAYINLARI, 2022, pp.493-514.
ÇATLI, Ö. (2022) "Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi", Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2 . Ankara: DUVAR YAYINLARI.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZLEM ÇATLI}, chaptertitle={Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi}, booktitle={ Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2}, publisher={DUVAR YAYINLARI}, city={Ankara},year={2022} }