M. EŞME And M. BAŞ, "ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ," Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.11, pp.511-523, 2017
EŞME, M. And BAŞ, M. 2017. ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ. Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.11 , 511-523.
EŞME, M., & BAŞ, M., (2017). ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ. Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.11, 511-523.
EŞME, MERVE, And MEHMET BAŞ. "ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ," Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.11, 511-523, 2017
EŞME, MERVE And BAŞ, MEHMET. "ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ." Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.11, pp.511-523, 2017
EŞME, M. And BAŞ, M. (2017) . "ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ." Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.11, pp.511-523.
@article{article, author={MERVE EŞME And author={MEHMET BAŞ}, title={ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ}, journal={Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={511-523} }