M. Narin, "Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması," İktisat İşletme ve Finans Dergisi , vol.15, no.172, pp.81-94, 2000
Narin, M. 2000. Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması. İktisat İşletme ve Finans Dergisi , vol.15, no.172 , 81-94.
Narin, M., (2000). Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması. İktisat İşletme ve Finans Dergisi , vol.15, no.172, 81-94.
Narin, MÜSLÜME. "Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması," İktisat İşletme ve Finans Dergisi , vol.15, no.172, 81-94, 2000
Narin, MÜSLÜME. "Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması." İktisat İşletme ve Finans Dergisi , vol.15, no.172, pp.81-94, 2000
Narin, M. (2000) . "Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması." İktisat İşletme ve Finans Dergisi , vol.15, no.172, pp.81-94.
@article{article, author={MÜSLÜME NARİN}, title={Reklam ve Piyasa Yoğunlaşması}, journal={İktisat İşletme ve Finans Dergisi}, year=2000, pages={81-94} }