S. MEYDAN UYGUR, "Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),," Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2008
MEYDAN UYGUR, S. 2008. Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),. Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).
MEYDAN UYGUR, S., (2008). Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama), . Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey
MEYDAN UYGUR, SELMA. "Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),," Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2008
MEYDAN UYGUR, SELMA M. . "Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),." Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2008
MEYDAN UYGUR, S. (2008) . "Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),." Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELMA MEYDAN UYGUR}, title={Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),}, congress name={Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2008}}