Ö. ÇATLI, "Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," In İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3) , Ankara: GECE, 2020, pp.433-446.
ÇATLI, Ö. Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. 2020. In İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3) , GECE, Ankara, 433-446.
ÇATLI, Ö., (2020). Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3) (pp.433-446), Ankara: GECE.
ÇATLI, ÖZLEM. "Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." In İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3) , 433-446. Ankara: GECE, 2020
ÇATLI, ÖZLEM. "Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3) , GECE, 2020, pp.433-446.
ÇATLI, Ö. (2020) "Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma", İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3) . Ankara: GECE.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZLEM ÇATLI}, chaptertitle={Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, booktitle={ İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3)}, publisher={GECE}, city={Ankara},year={2020} }