C. E. SİLİK And K. ÜNLÜÖNEN, "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.333-357, 2018
SİLİK, C. E. And ÜNLÜÖNEN, K. 2018. Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4 , 333-357.
SİLİK, C. E., & ÜNLÜÖNEN, K., (2018). Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 333-357.
SİLİK, CEMAL, And KURBAN ÜNLÜÖNEN. "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 333-357, 2018
SİLİK, CEMAL E. And ÜNLÜÖNEN, KURBAN. "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.333-357, 2018
SİLİK, C. E. And ÜNLÜÖNEN, K. (2018) . "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.333-357.
@article{article, author={CEMAL ERSİN SİLİK And author={KURBAN ÜNLÜÖNEN}, title={Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Kayak Merkezlerine Yönelik Bir İnceleme}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={333-357} }