M. ERTÜRK, "Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.1106-1127, 2019
ERTÜRK, M. 2019. Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4 , 1106-1127.
ERTÜRK, M., (2019). Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 1106-1127.
ERTÜRK, MÜJDAT. "Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 1106-1127, 2019
ERTÜRK, MÜJDAT. "Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.1106-1127, 2019
ERTÜRK, M. (2019) . "Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.1106-1127.
@article{article, author={MÜJDAT ERTÜRK}, title={Ürün Demeti Fiyatlandırma Yönteminin Yiyecek İçecek İşletmelerinde Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkisi}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={1106-1127} }