Z. Battallar And M. CÖMERT, "Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.2, no.1, pp.39-48, 2015
Battallar, Z. And CÖMERT, M. 2015. Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.2, no.1 , 39-48.
Battallar, Z., & CÖMERT, M., (2015). Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.2, no.1, 39-48.
Battallar, Zeynep, And MENEKŞE CÖMERT. "Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.2, no.1, 39-48, 2015
Battallar, Zeynep And CÖMERT, MENEKŞE. "Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.2, no.1, pp.39-48, 2015
Battallar, Z. And CÖMERT, M. (2015) . "Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.2, no.1, pp.39-48.
@article{article, author={Zeynep Battallar And author={MENEKŞE CÖMERT}, title={Tüketicilerin Tercihlerinde Sosyal Medayadaki Reklamların Etkisi}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2015, pages={39-48} }