M. C. Öztürk Et Al. , "RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ," In Güncel Pazarlama Çalışmaları , Bayburt: İmaj Yayınevi, 2019, pp.43-85.
Öztürk, M. C. Et Al. RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ. 2019. In Güncel Pazarlama Çalışmaları , İmaj Yayınevi, Bayburt, 43-85.
Öztürk, M. C., ERDOĞAN TARAKÇI, İ., & BAŞ, M., (2019). RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ. Güncel Pazarlama Çalışmaları (pp.43-85), Bayburt: İmaj Yayınevi.
Öztürk, Merve, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, And MEHMET BAŞ. "RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ." In Güncel Pazarlama Çalışmaları , 43-85. Bayburt: İmaj Yayınevi, 2019
Öztürk, Merve C. Et Al. "RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ." Güncel Pazarlama Çalışmaları , İmaj Yayınevi, 2019, pp.43-85.
Öztürk, M. C. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. (2019) "RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ", Güncel Pazarlama Çalışmaları . Bayburt: İmaj Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Merve Cansu Öztürk Et Al. }, chaptertitle={RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ}, booktitle={ Güncel Pazarlama Çalışmaları}, publisher={İmaj Yayınevi}, city={Bayburt},year={2019} }