S. SAĞLAM Et Al. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları. : KÖKSAV Yayını2005, pp.0
SAĞLAM, S. Et Al. 2005. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları . KÖKSAV Yayını.
SAĞLAM, S., AKSOY, E., ULUOCAK, Ş., & KÖKTÜRK, G. V., (2005). İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları . : KÖKSAV Yayını.
SAĞLAM, SERDAR Et Al. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları : KÖKSAV Yayını, 2005
SAĞLAM, SERDAR Et Al. İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları . KÖKSAV Yayını, 2005.
SAĞLAM, S. Et Al. (2005) İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları . 1st edn. : KÖKSAV Yayını.
@book{book, author={SERDAR SAĞLAM Et Al. }, title={İlköğretim Okullarında Şiddet ve Taciz: İlköğretim Okullarının 7. ve 8. Sınıflarında Okuyan Öğrencilerin “Okulda Şiddet” ve “Taciz”e İlişkin Kavramsallaştırmaları}, publisher={KÖKSAV Yayını}, year={2005} }