Z. AVŞAR, "Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye," RTÜK İletişim Dergisi , no.17, 2000
AVŞAR, Z. 2000. Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye. RTÜK İletişim Dergisi , no.17 .
AVŞAR, Z., (2000). Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye. RTÜK İletişim Dergisi , no.17.
AVŞAR, ZAKİR. "Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye," RTÜK İletişim Dergisi , no.17, 2000
AVŞAR, ZAKİR. "Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye." RTÜK İletişim Dergisi , no.17, 2000
AVŞAR, Z. (2000) . "Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye." RTÜK İletişim Dergisi , no.17.
@article{article, author={ZAKİR AVŞAR}, title={Reklamların Tüketici Politikaları Açısından Değerlendirilmesi Denetimi ve Türkiye}, journal={RTÜK İletişim Dergisi}, year=2000}