E. Demir And S. MEYDAN UYGUR, "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama," Turizm Akademik , vol.1, pp.11-25, 2005
Demir, E. And MEYDAN UYGUR, S. 2005. Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama. Turizm Akademik , vol.1 , 11-25.
Demir, E., & MEYDAN UYGUR, S., (2005). Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama. Turizm Akademik , vol.1, 11-25.
Demir, E, And SELMA MEYDAN UYGUR. "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama," Turizm Akademik , vol.1, 11-25, 2005
Demir, E And MEYDAN UYGUR, SELMA M. . "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama." Turizm Akademik , vol.1, pp.11-25, 2005
Demir, E. And MEYDAN UYGUR, S. (2005) . "Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama." Turizm Akademik , vol.1, pp.11-25.
@article{article, author={E Demir And author={SELMA MEYDAN UYGUR}, title={Kurumsal Marka İmajı Oluşturmanın Otel İşletmeleri Açısından Önemi: World of Wonders Topkapı Palace ve Kremlin Palace Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama}, journal={Turizm Akademik}, year=2005, pages={11-25} }