M. CAN And H. KOÇ, "Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, pp.3458-3470, 2019
CAN, M. And KOÇ, H. 2019. Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4 , 3458-3470.
CAN, M., & KOÇ, H., (2019). Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 3458-3470.
CAN, MEHMET, And HAKAN KOÇ. "Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 3458-3470, 2019
CAN, MEHMET And KOÇ, HAKAN. "Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, pp.3458-3470, 2019
CAN, M. And KOÇ, H. (2019) . "Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, pp.3458-3470.
@article{article, author={MEHMET CAN And author={HAKAN KOÇ}, title={Motivasyon Araçlarının Algılanma Düzeylerinin Sektörlere Göre Analizi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={3458-3470} }