Ş. ŞAHİN And B. KESKİN, "Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior," 5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu , vol.1, pp.49-62, 2016
ŞAHİN, Ş. And KESKİN, B. 2016. Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior. 5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu , 49-62.
ŞAHİN, Ş., & KESKİN, B., (2016). Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior . 5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu (pp.49-62).
ŞAHİN, Şerife, And BEKİR KESKİN. "Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior," 5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu, 2016
ŞAHİN, Şerife And KESKİN, BEKİR. "Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior." 5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu , pp.49-62, 2016
ŞAHİN, Ş. And KESKİN, B. (2016) . "Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior." 5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu , pp.49-62.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Şerife ŞAHİN And author={BEKİR KESKİN}, title={Bilinçaltı Reklam Uygulamalarının ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Investigation of The Subliminal Advertising Practices and Impact on Consumer Behavior}, congress name={5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2016}, pages={49-62} }