M. BİNGÖL, "TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ," İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language , vol.5, no.21, pp.339-362, 2016
BİNGÖL, M. 2016. TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ. İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language , vol.5, no.21 , 339-362.
BİNGÖL, M., (2016). TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ. İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language , vol.5, no.21, 339-362.
BİNGÖL, MEHTAP. "TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ," İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language , vol.5, no.21, 339-362, 2016
BİNGÖL, MEHTAP. "TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ." İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language , vol.5, no.21, pp.339-362, 2016
BİNGÖL, M. (2016) . "TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ." İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language , vol.5, no.21, pp.339-362.
@article{article, author={MEHTAP PAZARLIOĞLU}, title={TEMEL TASARIM EĞİTİMİNDE KAVRAMDAN ÜÇ BOYUTA GEÇİŞE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ}, journal={İDİL SANAT VE DİL DERGİSİ / Idil Journal of Art and Language}, year=2016, pages={339-362} }