S. MEYDAN UYGUR And A. T. BAYRAM, "Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes," Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, pp.19-37, 2013
MEYDAN UYGUR, S. And BAYRAM, A. T. 2013. Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes. Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4 , 19-37.
MEYDAN UYGUR, S., & BAYRAM, A. T., (2013). Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes. Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, 19-37.
MEYDAN UYGUR, SELMA, And ALİ TURAN BAYRAM. "Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes," Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, 19-37, 2013
MEYDAN UYGUR, SELMA M. And BAYRAM, ALİ T. . "Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes." Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, pp.19-37, 2013
MEYDAN UYGUR, S. And BAYRAM, A. T. (2013) . "Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes." Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, pp.19-37.
@article{article, author={SELMA MEYDAN UYGUR And author={ALİ TURAN BAYRAM}, title={Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes}, journal={Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2013, pages={19-37} }