Ö. ÇATLI And A. YALÇIN, "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.36, pp.172-195, 2023
ÇATLI, Ö. And YALÇIN, A. 2023. TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.36 , 172-195.
ÇATLI, Ö., & YALÇIN, A., (2023). TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.36, 172-195.
ÇATLI, ÖZLEM, And AYBÜKE YALÇIN. "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.36, 172-195, 2023
ÇATLI, ÖZLEM And YALÇIN, AYBÜKE. "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.36, pp.172-195, 2023
ÇATLI, Ö. And YALÇIN, A. (2023) . "TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.36, pp.172-195.
@article{article, author={ÖZLEM ÇATLI And author={AYBÜKE YALÇIN}, title={TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARI İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİ VE BUNLARIN SOSYAL MEDYA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ}, journal={Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi}, year=2023, pages={172-195} }