A. SÖKMEN And M. BAŞ, "İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi," In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10 , Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 2022, pp.1453-1473.
SÖKMEN, A. And BAŞ, M. İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi. 2022. In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10 , Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, 1453-1473.
SÖKMEN, A., & BAŞ, M., (2022). İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi. Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10 (pp.1453-1473), Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları.
SÖKMEN, ALEV, And MEHMET BAŞ. "İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi." In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10 , 1453-1473. Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 2022
SÖKMEN, ALEV And BAŞ, MEHMET. "İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi." Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10 , Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 2022, pp.1453-1473.
SÖKMEN, A. And BAŞ, M. (2022) "İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi", Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10 . Ankara: Bilgin Kültür Sanat Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALEV SÖKMEN And author ={MEHMET BAŞ}, chaptertitle={İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10}, publisher={Bilgin Kültür Sanat Yayınları}, city={Ankara},year={2022} }