G. AYDIN And M. GÜN, "Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, pp.325-342, 2018
AYDIN, G. And GÜN, M. 2018. Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2 , 325-342.
AYDIN, G., & GÜN, M., (2018). Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, 325-342.
AYDIN, GÜLNUR, And MESUT GÜN. "Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, 325-342, 2018
AYDIN, GÜLNUR And GÜN, MESUT. "Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, pp.325-342, 2018
AYDIN, G. And GÜN, M. (2018) . "Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.2, pp.325-342.
@article{article, author={GÜLNUR AYDIN And author={MESUT GÜN}, title={Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2018, pages={325-342} }