M. ÇOBAN Et Al. , "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.25-51, 2015
ÇOBAN, M. Et Al. 2015. 3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 25-51.
ÇOBAN, M., TOPUZ, A. C., ÇELİK, E., & KARAMAN, S., (2015). 3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 25-51.
ÇOBAN, MURAT Et Al. "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 25-51, 2015
ÇOBAN, MURAT Et Al. "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.25-51, 2015
ÇOBAN, M. Et Al. (2015) . "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.25-51.
@article{article, author={MURAT ÇOBAN Et Al. }, title={3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla Katılımının Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi}, journal={Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={25-51} }