A. YAYLI And R. P. ŞAHBAZ, "Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri," Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir , Turkey, 1996
YAYLI, A. And ŞAHBAZ, R. P. 1996. Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri. Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir , (Turkey).
YAYLI, A., & ŞAHBAZ, R. P., (1996). Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri . Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir, Turkey
YAYLI, ALİ, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri," Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir, Turkey, 1996
YAYLI, ALİ And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri." Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir , Turkey, 1996
YAYLI, A. And ŞAHBAZ, R. P. (1996) . "Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri." Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ YAYLI And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri}, congress name={Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir}, city={}, country={Turkey}, year={1996}}