M. Baş Et Al. , "Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.159-180, 2006
Baş, M. Et Al. 2006. Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2 , 159-180.
Baş, M., Atan, M., & Tolon, M., (2006). Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, 159-180.
Baş, MEHMET, MURAT ATAN, And METEHAN TOLON. "Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, 159-180, 2006
Baş, MEHMET Et Al. "Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.159-180, 2006
Baş, M. Atan, M. And Tolon, M. (2006) . "Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.159-180.
@article{article, author={MEHMET BAŞ Et Al. }, title={Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması}, journal={Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={159-180} }