Citation Formats
Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. GÜZ, "Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma," II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu , 2008

GÜZ, H. 2008. Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma. II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu .

GÜZ, H., (2008). Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma . II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu

GÜZ, HANİFE. "Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma," II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu, 2008

GÜZ, HANİFE. "Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma." II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu , 2008

GÜZ, H. (2008) . "Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma." II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HANİFE GÜZ}, title={Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma}, congress name={II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2008}}