R. P. ŞAHBAZ And E. KESKİN, "Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.97-117, 2012
ŞAHBAZ, R. P. And KESKİN, E. 2012. Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3 , 97-117.
ŞAHBAZ, R. P., & KESKİN, E., (2012). Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 97-117.
ŞAHBAZ, RAMAZAN, And EMRAH KESKİN. "Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 97-117, 2012
ŞAHBAZ, RAMAZAN P. And KESKİN, EMRAH. "Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.97-117, 2012
ŞAHBAZ, R. P. And KESKİN, E. (2012) . "Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.97-117.
@article{article, author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ And author={EMRAH KESKİN}, title={Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={97-117} }