K. ELMASOĞLU And Ö. ÖZGEN, "Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme," 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu , pp.218-234, 2019
ELMASOĞLU, K. And ÖZGEN, Ö. 2019. Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme. 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu , 218-234.
ELMASOĞLU, K., & ÖZGEN, Ö., (2019). Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme . 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu (pp.218-234).
ELMASOĞLU, KAMİLE, And ÖZLEN ÖZGEN. "Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme," 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu, 2019
ELMASOĞLU, KAMİLE And ÖZGEN, ÖZLEN. "Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme." 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu , pp.218-234, 2019
ELMASOĞLU, K. And ÖZGEN, Ö. (2019) . "Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme." 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu , pp.218-234.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KAMİLE ELMASOĞLU And author={ÖZLEN ÖZGEN}, title={Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme}, congress name={6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2019}, pages={218-234} }